Det ska va gött o leva, annars kan de kvitta

2008-08-21 - 20:30:54
Har just kommit ur duschen efter ett hårt träningspass, härligt :) Man blir så peppad av musiken och av alla andra ! Idag var det en yngre tjej som va ledare och då på uppvärmningen hade hon den dära fågellåten, "det var en gång en liten fågel, han hetter roger.." och så vidare :) hihi, det var roligt. Man blir verkligen peppad av musiken! Okej kanske inte den låten men de flesta andra, sen är man mör som en oxfilé efteråt.

Hm, jo just det ! Måste ju berätta att jag åker till Spanien, närmare bestämt marbella, i Oktober ! Ska bli roligt ! Åker med tjejhomeisarna, det var längesen nu så det ska bli riktigt kul :) Fast fjantig som jag är kommer de vara jobbigt att vara ifrån C en hel vecka. hihi. men nyttigt har jag hört.

Nu ska jag käka glass och kolla på OS med C. Eller han jobbar, men han kollar nog lite endå. Ninja och Rolf Göran Bengtsson fick silver idag i hoppningen. Red på samma tid som ettan, men Roffeboffe fick 4 fel. Typiskt

Puss och kram / OS-nörden


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

vad kuuuula jag vill med åka till marbella:)) fasen vad härligt!!!!!!!!!!!

2008-08-22 @ 07:24:02
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/

Postat av: mariosa

Hejsan mina vänner!

Idag blir det att äta kräfter hos Kenth & Catrine..mumsfilibabba. Ha en trevlig Fredags kväll.

Kramelikram från Mammi & Pappi

2008-08-22 @ 18:16:10


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: