För 22 år sedan ploppade jag ut ur mammas mage!

2008-08-30 - 21:14:44
Grattis på födelsedagen Lina!

-Tack!

Vilken dag :) känns som att jag fått massa uppvaktning, tänk vad människor kan vara underbara, för min skull! :)
Jag och anna gick upp i morse och vi åt god frukost tillsammans, sen åkte vi till jobbet (ja, jag jobbar hela helgen). Jag, Anna, Marcus och Peter har jobbat idag, har varit ganska kul faktiskt. Scooby får vi inte glömma, han hjälpte också till, fast han ville mest vara i mitten av allt och bli sedd :D Sitta i knät och sådär om man satt på golvet. haha :D

Senare kom hela laget, dvs Chris bröders fruar och en hel skock med barn :) Böev jätte paff, dom hade med sig pizza och tårta till mig :) Så vi åt och så fick jag öppna presenter, mitt i presentöppningen så ringer Jonathan och sjunger för mig, ååååååååh det var såååå fint !!! sen pratade jag lite med Miranda och robin också :) Mina små guldkorn.
När vi kom hem från jobbet stod det ett blombud utanför dörren, det var en jätte fin stor vit orkideé från mamma och pappa <3 Dom är dom bästaste som finns :)
C kommer snart hem från tyskland och då väntas det mer presenter.
Åh, tack alla fina människor, blir verkligen tacksam, och en smula rörd när folk gör så fina saker för min skull. Hade förväntat mig en helt vanlig dag men det blrv det ju inte riktigt, tack ni fina som har ringt, messat, skickat present och kommit och överaskat mig på jobbet osv :)

Här kommer lite bilder,


Den fina orkideén jag fick av mamma och pappa.


Anteckningsblock plus penna som jag fick av Chris syster plus bröder m familjer.


Halsband jag fick från Chris syster plus bröder m familjer.


Presentkort på Zara som jag fick av Chris syster plus bröder m familjer.


En jätteglad (och trött) Lina på sin födelseda´



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

grattis=)

2008-08-30 @ 21:48:51
URL: http://jnm.blogg.se/

Postat av: malin

Grattis lina fina :)

2008-08-30 @ 22:40:23
URL: http://mellin.blogg.se/

Postat av: Linda

Fina grejer:)puss

2008-08-31 @ 07:45:48
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: