Frukost på Mignong

2008-08-06 - 16:27:22
Idag träffade jag sanna och evelina i stan, vi tog en frukost på Mignong, med brieostfralla, te och äppeljuice . Evelina hade också gjort ett album som hon gav till sanna med bilder och text från alla vi kompisar :) Jätte fint.
Sedan sa jag hej då till Sanna :( kommer bli så tomt utan henne !! Hon har varit en bästa kompis i hela mitt liv, sedan jag var ett år då hon föddes ;) 
Men vi ska nog åka och hälsa på henne i Oktober när hon har lov, om hon inte vill komma hem istället förstås.

Jaja, sedan köpte jag wienerbröd och åkte hem med till Mamma och C. Vet ni vart jag är nu då? Jag är i Båstad nu! Slappar lite och kollar på tv med G.. När vi kom hit hade hon gjort hemmagjorda köttbullar, mums :)

Vi hörs senare, puss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: