God morgon Örebro

2008-08-15 - 09:58:12
Kändes underligt att vakna upp i min egen säng i morse, men ganska skönt :)
C sover och jag ska plocka lite, sen släpa C till soffan och käka frukost med honom tänkte jag. Ser ut att bli fint väder idag, det skulle ju vara lagom bra nu när semestern är slut. hihi.

Jag drömmer så himla knasiga drömmar nu för tiden. Ofta om spindlar :S Inatt drömde jag att Linda (eller va de sanna?) hade en mega stor spindel i håret, som hon fick när vi gick i pumphuset hos farmor och farfar. Men så skulle jag bevisa att jag vågade ta bort den nu för tiden. (Jag brukar nämligen vara så snäll att jag skriker och springer därifrån istället för att hjälpa till att ta bort den). Nåväl, jag tog bort den från hennes hår, men då fastnade den i mitt hår !!! Fy sjutton.. sen minns jag inte mer, än att pau och abbe var här och vi skulle bjuda på kaffe, så skulle jag sätta på 6 koppar kaffe, men på våran kaffebryggare kunde man bara sätta på antingen 4 koppar eller 10. Det var ju lite jobbigt :)

Nu ska jag sluta morgonsurra, C säger alltid att jag pratar för mkt på morgonen, och är för trött på kvällarna och somnar som en tråkmåns. hihi.

Hörs senare :) puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Agneta

Ja alltid skönt att komma hem,men det är lika roligt att vara borta några dagar.

Här är det tomt som bara den. Linda och kidsen var förbi en snabb sväng innan. Nu ska jag lägga mig att vila ,har varit uppe sen 06.00 som vanligt.

Var och handlade kl.07.30 ganska lugnt och skönt i affären den tiden.

Puss på er / mammi& pappi

2008-08-15 @ 12:00:53

Postat av: Anonym

Ja det hoppas verkligen jag med. Allt bra med dig? Pöss

2008-08-15 @ 13:08:48
URL: http://missbjorklund.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: