Its a rainy day, hallelujah!

2008-08-13 - 10:11:39

Usch vilken regning dag det är. Lite mysigt dock :) Har precis fikat ute på altanen med mamma och c. pratat om thailand och lite annat, kul att ha något att se fram emot, så man blir lite pepp  :)
Annars så har linda och fyra vilddjur varit här förbi i morses, hehe. Sedan gick vi på promenad till Blomsterlandet och vidare till mormors grav och satte en bukett gula rosor till henne.

Herregud va de regnar nu, helt galet! Har varit en halv dags sol sammanlagt på min semester, och det kan man ju se som posetivt, iochmed att mina blommor hemma bör klara sig... hm.

Ikväll blire ut och käka på Johns place! Mmmmm! Längtar!

(detta inlägget skrevs igår, tisdag den 12e. Men kom inte in förens nu? bara så ni vet..)



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: