Jag vill också på kräftskiva!

2008-08-14 - 11:32:14
Hej och goddag !

Idag är det dax att packa bilen full med alla grejor och åka hem till Örebro. Känns som det var en evighet sedan jag var där, hihi. Tiden har gått snabbt men endå inte :)
Linda var här i morse på frukost med mig och mamma, det var roligt! Alltid lika kul med henne och mammsen :)) C låg och sov och kom upp och joinade oss lite senare..
Ska lägga upp lite kort  när jag har kommit hem och sådära, i helgen antagligen, har ju tagit lite kort ite då och då på semestern, och jag vet att ni vill se :D

Alltså jag vill verkligen gå på kräftskiva ! Tror aldrig jag har varit på någotn, eller jo en halv. Men de räknas ju inte, jag fick inte komma förrens de hade ätit klart. HAHA, tokigt :) Inte så farligt som de låter faktiskt. hehe.
Men jag är själv för lat för att ordna en. Jag tänkte faktiskt i våras att jag skulle bjuda massa folk och ha kräftskiva i garaget hemma, men jag är så himla usel på att ordna kalas. Inte ens när jag fyller år har jag kalas. Eller jo om mamma ordnade:) C gillar inte ens kalas och sånt, Tummen upp för detta! ... inte.

Jaja får väl hoppas att jag blir bjuden en vacker dag :)
Får väl trycka i mig massor av skaldjur i Thalind annars och klippa ut en hatt av ett palmblad elelr något. :)

Vi hörs när jag kommer hem igen. Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: