tjugosjunde augusti tvåtusenåtta

2008-08-27 - 21:36:53

Hej hopp!

Har lite dålig skrivmotivation nu på senare dagar. Har mycket annat att tänka på. Allt är bra annars. Anna har varit här hos mig igårnatt, C var i ängelholm med sina bröder. Vi har mest jobbat och uträttat ärenden och igårkväl var vi över hos Cathrin med barn och hund och åt lite pizza och bara umgicks lite, mysigt. Jag fick en liten present för att jag tagit hand om scooby :) så snällt ! Det är ju bara roligt att ta hand om honom dessutom :) bra övning inför framtida planer ;)

Idag har jag jobbat hela dagen lång, provat skjorta inför mässan bland annat. Vi tjejor ska ha svart kjol, vit skjorta och väst . Kommer bli jättesnyggt ! Killarna ska ha svarta finbyxor och svart skjorta, och slips för frivilliga. Mässan är den 11 - 14 september på elmia, så ni som tycker det är kul med husbilar och husvagnar kan ju komma dit och kolla :)
Det är jättekul att jobba där, massor att göra innan och efter dock.

I morgon drar min man kosan mot Tyskland för att kolla in de nya modellerna osv. Så jag är alone i morgon kväll och på Fredag . snyft ! Ska träna och sådär på kvällarna så de går nog bra. och äta ostbågar får man också passa på att göra när inte C är hemma.

Känns som det var något jag glömde skriva, men de får vänta för nu ska jag fortsätta umgås med C. Puss



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

du bara laa av eller?

2008-08-27 @ 21:48:00
URL: http://jth.blogg.se/

Postat av: Jonna

Hej Lina. Nej jag har inte slutat ännu.. men håller på. skall läsa klart den iaf :) Måste verkligen de. Då är De C förstjänst att du är en icke rökare :) men vem vill likta skit och dö av cancer? kväva sig själv. nej usch. Nu är det snart bra! : ) vad gör du idag söt?

2008-08-28 @ 09:17:21
URL: http://jth.blogg.se/

Postat av: Jonna

Dy ör med söt Lina ;) Tack! Jo det går bättre, känner mej mkt bättre nu. Lewis är sjövild, som de ska då med andra ord :) hehe. ne usch, hemskt. tur du slutatde då ;) grattis till ett rökfritt liv. Nej du lina det finns inget pos med det. Usch luktar illa, blir sjuk och dyrt som attans. allt bra annars?

2008-08-28 @ 15:45:58
URL: http://jth.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: