Kvällssurr

2008-08-05 - 21:44:44
Hej hej bloggen.

Farmor och farfar och Patric och barnen har varit här ikväll och fikat . myspysigt.

Var ju som sagt på Ge-Kås i förmiddags, galet med bilar fick ställa mig allra längst upp, längst bort. vill ju inte få några repor på bilen heller bland alla galna ge-kåsare, tack. Men de gick ju bra, köpte lite behövligheter såsom tops, pads, gladpack, folie, schampoo, hårspray, en neccesär till smörjor och shampoon och allt de dära. Just det ja köpte en liten axelväska med.. det var nog allt tror jag :)

Annars har det väl inte hänt så mycket, jag och mamma har fixat och trixat lite, varit på garden och köpt lite kraffs med mera..

har ont i maggen också :/ Vet itne vad det är för baciller som slirar runt där inne.. allergi? Eller bara vanlig magknip kanske. Nåväl, det ger väl sig.

Ska nog krypa ner udner täcket snart, för i morgon väntar en ny dag. Dagen börjar med frukost på stan med Sanna och Ewe! Hörs väl efter det skulle jag tro.

natti


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: