"Lina, det är aldrig försent för en cola på stan"

2008-08-01 - 23:10:16
Nu är vi framme i varberg hos mor och far ! Och NU börjar min semester :) det är änna underbart!

carro ringer mig och vill träffas på stan nu, men jag känner mig som ett ägg efter denna långa dagen, dessutom har jag en finne på hakan, och är trött. men samtidigt vill jag träffa henne såklart, får väl se hur jag gör, hon ringer väl snart igen och terrar mig :P
Jag bad henne ringa och terra emma istället, men hennes mobil funkar ju inte ! sätt på mobilen emma!!

Ne nu ska jag väl ta min beslutsångest och bestämma mig.

gokväll


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: big sister

hihi , ska vi ses idag?:9kram

2008-08-02 @ 06:52:39


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: