Lördag

2008-08-23 - 18:46:26

Hej !

Idag är det lördag, det gillar vi :) Blir film och lite mys ikväll, godis med mera. Love it!
Idag vaknade jag klockan 8.03 :D Tog med mig täcke och kudde och la mig i soffan och kollade på national geographic. Handlade om en geopard, bara så ni vet ;)

Senare åkte vi upp på stan och gick runt lite, mysigt. Köpte inget förutom en skitsöt hatt/mössa på Åhlens. hihi. Sen åkte vi runt till olika kakelaffärer och tillade efter mosaik, som vi tänkte ha i köket ovanför spisen och diskbänken, hittade på ett ställe så dom skulle beställa hem prover åt oss. Vi åkte hem och så åt vi fiskpudding med potatis, smält smör och ärtor (festligt såhär på en lördag och allt) haha, det var iallafall supergott! Och så blev de ett par matlådor också, gut!

Nu har jag städat, dvs damsugit och dammat och städat toan. Skönt! Nu glänser det :D

Nu ska jag faktiskt ta mig tid att lägga in lite bilder !


Från idag, tankar bilen.


Jag i min hattmössa:)


tsss :)


Lina, helt enkelt :)


En del av mig säger att jag inte lyckades med att likna en sjöhäst..



Middag.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

ååå vilka fina bilder, MUMS min favoritmat:)) kraaam hatten var dösnygg!!

2008-08-24 @ 06:41:31
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/

Postat av: mammi

Det såg gott ut ..mumsigt



snygga var ni med .



Pussen på er.

2008-08-24 @ 14:47:49

Postat av: sanna

sâ söt du är lina:D

2008-08-24 @ 18:58:25
URL: http://lillasanna.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: