Mastercard på 1800 talet.

2008-08-04 - 11:44:00

Kan börja med att berätta lite om gårdagen tänkte jag.. Det var en lugn och skön morgon, gjorde inte många knop. Sen ringde sanna och frågade om jag ville följa med henne på en promenad med hundarna, och det ville jag såklart göra :) Vi gick förbi linda också, och stannade där på en kopp kaffe.

Senare på eftermiddagen åkte jag C och pappa till grimeton, låååångt in i bokskogen åkte vi,och kollade på bexells stenar, nån snubbe som ristade in ord och meningar på 1800 talet.. hm. Vi fick oss en ordentlig promenad iallafall. På en sten stod det "betala alltid med kontanter". Då undrar jag bara, hade dom kortterminaler på 1800 talet? :P haha. Det där förstår jag faktiskt inte riktigt.

Sen åkte vi hem och på kvällen grillade vi kyckling, kollade på film och åt glass och cheeseballs.

Idag är det riktigt ruskigt väder ute, regn och blåst. Mamma och pappa är på jobbet och C sover, så jag ska sätta igång att baka lite nu tänkte jag :) Ni får se sedan vad det blir. hihi.

lägger in lite bilder från gårdagen.

jag sanna Zeb och Lill-stina :)


Min syster och systerdotter, i deras rätta jag :D aw!


Zeb


Har ni möjligtvis en kakbit till övers?


Bexells


Chris o pappa


Min C


Vi läser på en sten


Mini groda :)





Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

ÅÅÅ VISST ÄR DOM SÖTA:))

2008-08-04 @ 16:53:43

Postat av: Anonym

jag skrev det andra med, iallfall:) vad ska du bakA???????????????????????????kurr

2008-08-04 @ 16:54:18


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: