Simmis

2008-08-16 - 19:09:01
Hej !

Idaaaaaaaaag har jag slappat, tills 13.30 typ. För då cyklade jag bort till Gustavsvik och solade och simmade några längder. Skönt efter semestern, då jag mest har suttit still och ätit för de mesta :D

C var och köpte en noppra förut, en liten sak som tar bort noppror på möbler och kläder. Jätte bra, men efter att han suttit med den där i två timmar fick jag ta den och gömma den ! Den ser ut och låter ungefär som en rakapparat.

De var allt för nu! Har fortfarande inte kommit några bilder från de senaste veckorna men de kommer när jag orkar :)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hahaha en nopprare, fan vad bra:)

2008-08-17 @ 08:04:41

Postat av: Sofie

Haha lite overkill i två timmar :P

2008-08-17 @ 12:15:56
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: