Släktens envisa vänsteröga

2008-08-13 - 12:38:23
God dagens, Jag ligger och slappar i sängen just nu.. Försöker få tag på Linda, men hon är inte hemma, buhu :( Annars är de lungt, moster karin var här förut, fick hjälpa henne med hennes nya linser :) hihi, de gick bra tillslut, hon har ett envist vänsteröga ;)

Nä, om man skulle ta och skärpa sig lite så man får nåt vettigt gjort idag..

Å måste ju berätta om maten igår! Den var supergod!!! Jag, mamma och C åt Kalvfilé med potatisgratäng och murkelsås/bearnaise/pepparsås. Och pappa åt strutsfilé, sluuuuuuuuurp! Till förrätt tog vi vitlöksbröd med tzatsiki och till efterrätt tog jag och C creme brulee med hallonsorbe. Så jäklagott! Mamma tog vit chokladmousse med kaffegrädde och bär, och pappa tog tryfflar med ett glas konjak.
Efter den middan somnade jag gott sen, lagom svullen och mätt i magen :)

nu ska jag planera dagen med min fästis (fästman)
Tjyss!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Malin

Kika gärna in i min blogg :) Nytt sminktips varje dag! "Dagens Sminkning" brukar vara poppis :) Hoppas du gillar den!



Kram Malin

2008-08-14 @ 08:51:51
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: