Söndag, ledighetens dag

2008-08-03 - 11:18:46
God morgon kära läsare.

sitter vid datorn och dricker te, C ligger i sängen och kollar på sommartorpet.
Igår så träffade jag kusinerna emma och carro, vi tog en fika på nyfiket och gick i lite affärer och sådära. jättekul !
Sedan begav jag mig hemåt och ganska direkt så tog jag mamma pappa och C en promenad till Linda m familj, där vi skulle grilla! fjorton personer var vi hemma hos syster yster :) superduper god mat som gunilla hade gjort och tagit med sig från göteborg (Gunilla = Lindas svärmor) Det var potatissallad, gulbetor i någon sallad och valnötsdressing och massa annat smaskigt! Björn stod för grillningen! En jätte mysig kväll! :) Gu vad jag saknar henne, min syster! och barnen, alla syskonbarnen :)
Kommer lite bilder vi ett senare tillfälle.

Björn, som sagt, stod ju för grillningen och Linda skulle be honom hjälpa miranda upp på studsmattan, men det blev:

- Björn, sätter du henne på grillen är du snäll...... sa jag grillen? hahaha, jag menar studsmattan!

Sen på kvällen så skjutsade min kära fästman mig och kusin emma ner till staden, vi satte oss på en uteservering och tog varsin drink och pratade och kollade på folk :) Vi åkte hem efter någon timme igen, vi har kommit över den dära krogbiten nu. så stöktigt och brötigt. haha, jag är en torris, och jag gillar det :)

Vi hörs senare, kram


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

Kommer sakna dig med..

2008-08-03 @ 11:56:28
URL: http://missbjorklund.blogg.se/

Postat av: ninni

haaha saknar digmrd alltid, fasebn du får väl börja jobba på husvagnssenssons ändå:)

2008-08-03 @ 18:46:10

Postat av: ninni

haaha saknar digmrd alltid, fasebn du får väl börja jobba på husvagnssenssons ändå:)

2008-08-03 @ 18:46:10


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: