Söndagen den sista

2008-08-17 - 19:36:34
Idag studsade jag upp kl 9.30 ! Busade lite med C så att han också vaknade ! Lite senare åkte vi och kollade på hopptävling i vrestorp. Kul :) Vi har bestämt att vi ska ha hästar sen när vi får en dotter, hon SKA rida :) like her mother! och så ska hon få egen häst och så ska vi åka på tävlingar oc sova i husbil tänkte vi. Vi har liksom allt planerat för framtiden.

Jaaja, sen åkte vi hem och städade lite, sen åkte jag till stallet och han tillbaka från ridturen just innan regnet började ösa ner. Riktigt höstligt ute nu.

Svärnor och svärfar är här nu, och en stor blöt hund ..

Jag drar, hörs snart!

Jag älskar min nya pikeur ridjacka och jag älskar C.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

ja lite pållar måste ni ha!:))) pus och kram

2008-08-19 @ 05:46:57

Postat av: Linda

ja lite pållar måste ni ha!:))) pus och kram

2008-08-19 @ 05:47:05


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: