Söndagens funderingar.

2008-08-24 - 21:23:57
Varför har Sverige en av världens största självmordsstatistik ? När barn i afrika lever med aids och utan föräldrar ?
Its to damn perfect here. eller?

aja, de va den lilla funderingen :) Idag har jag slappat hela förmiddagen, sen lagat mat och sen åkte jag till stallet och red ut i två timmar, de var jätte kul :) Ravelli va pigg och glad som vanligt.
UNDERBART väder har det varit idag, sommarväder :) Örebro har nästan alltid Sveriges varmaste väder btw.

åh, C kanske åker till skåne i morgon så jag måste vara själv ! Men isåfall ska jag antagligen få ha scooby här som vakthund, tror dock inte han skullelyckas så bra med den biten, han är för söt och glad för det :) Roligt med lite sällskap iallafall.

Nu ska jag proppai mig massor med glass och kolla på nån bra film, igen.

HEJ DÅ !


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

Har inte rökt på tre dagar nu :D

2008-08-24 @ 21:28:47
URL: http://missbjorklund.blogg.se/

Postat av: Anonym

Jag vet inte hur jag klarar det. haha. Känner vekligen att JAG vill sluta nu och inte alla andra som vill att jag ska det. Om du förstår? Puss

2008-08-25 @ 16:11:37
URL: http://missbjorklund.blogg.se/

Postat av: Patric

Barnen i Afrika har ingen energi att döda sig själva, dom ligger bara och latar sig dagarna i ända. Dessutom så har vi ju här i sverige tillgång till skjutvapen, knivar och höga byggnader. Vad ska dom göra i afrika? Slå ihjäl sig själva med en kvist eller försöka hoppa från en 128cm hög bajshydda?



Och om man ändå kommer dö i AIDS så orkar man nog inte anstränga sig att ta sitt liv. Det är ju onödigt.



Jag är INTE ironisk... kanske lite..

2008-08-26 @ 00:21:03

Postat av: Patric

Man kan iofs kväva sig själv med en kotte, det tänkte jag inte på..

2008-08-26 @ 00:22:07


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: