Sweet home alabama..

2008-08-14 - 23:48:30
..Lord, I'm coming home to you !

Nu är vi hemma och lägenheten stod kvar där vi lämnade den, jag visste att den skulle stå kvar och vänta på oss:) Thats real love! Har packat upp nästan allting med ! Lite småkraffs som jag tar i morgon, har tillockmed packat upp ALLA kläder och lagt smutsen i tvättkorgen plus tvättat en maskin, OCH gjort iordning mina något vildvuxna blommor här utanför, Slå det om du kan ;)

Ikväll har vi haft ont i magen och kollat på D.H. Sjukt spännande just nu ! Mah!

Mina syskon och jag kommenterar mitt inlägg " Blixtrar och dunder"

Kommentarer Postat av: Linda

fy fasen vad mysigt:)) lägg ut mer bilder på deras härlkiga hus:)pleaase..kraaam men du vad är rutundan?

2008-08-08 @ 16:45:51 Postat av: Patric Einstein

Rotunda (lat. rotundus "rund") har flera betydelser:

* Cylindrisk byggnad, ofta täckt med kupol. Ett exempel är Pantheon i Rom.

2008-08-14 @ 14:06:46 Postat av: Patric igen

Verkar förresten jättemysigt att sitta där och titta på blixtrarna. Själv brukar jag spana ut genom persiennen när babbarna slåss med avslagna flaskor. Ibland kan man se en liten reflektion av gatubelysningen i en skärva från flaskan. Tänk dig det akompanjerat med en kavalkad av sprutande blod! Vackert! Ska vi byta bostad med varann? Chris kan få bo kvar, vi har ju så många gemensamma intressen :D


2008-08-14 @ 14:10:23 Postat av: Linda

hahaha Patric är för kul:)

2008-08-14 @ 17:09:36 Postat av:


Hahah ;) Det skulle förfalla här med två hackers som inte gjorde annat än åt hämtmat och spelade skjutspel!!

2008-08-14 @ 23:30:35
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

God natt, sov gott!


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: