Två bra filmer

2008-08-15 - 23:36:24
Ikväll har vi ätit tacos och kollat på film, två stycken. Först världens sötaste film; Alvin and the chipmunks, sen världens sorligaste film; A walk to remember, dessa två måste ses omgående för er som inte har sett :)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Patric

Götta med tacos :D



Din blog ser lite konstig ut i firefox!

2008-08-16 @ 14:11:31

Postat av: Mamma

Hejsan gumman !

Idag har vi varit hos putte och fixat till det,jag,pappi,Linda,Angie,Crille och alla barnen. Fixat framsidan förrådet och baksidan,sen fixade Linda och Angie insidan det blev jätte mysigt där.

Och nu har jag sovit en stund har värk i armarna så jag tror jag blir galen. Nu håller Pappi på med lite god middag,blir fläskfile och potisar tror jag.



Ha en trevlig kväll Kramar och pussar från Mammi & Pappi

2008-08-16 @ 17:14:06

Postat av: Sofie

jag har sett båda & dom är awesome :)

2008-08-16 @ 19:05:56
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: