Väla köpcenter

2008-08-09 - 16:52:08
Hej svej bloggen!

Idag har jag sett massor med höstnytt :) Har varit på Väla med G och C. Fick köpt lite saker, bla en stickad grå kofta, en sådan där kort som man knäpper över bröstet ni vet. Köpte mig ett par lila höstliga pumps med :) Jättesöta.
C köpte ett par mörka jeans, en tröja, skor och ett par mjukisbyxor. G fick också köpt lite höstnytt. Kul!!
Annars är allt lungt och skönt .. ikväll ska vi grilla och gå på en prommis med Rasmus tror jag.


Färger jag kommer att använda massor i höst är:

Lila
Senapsgult
Grått
Svart
Mörkblått

Tänker massa på Sanna som är i spanien nu, ååh hoppas hon har det bra!! :) Blandade känslor, är verkligen superglad för hennes skull, sååååå häftigt att bara dra och plugga utomlands, men endå så tomt för att hon är flera hundra mil bort. buhu :( Ska nog hälsa på henne i oktober om allt blir som det ska.

Nu måste jag faktiskt publicera detta inlägget innan batteriet til datorn tar helt slut.

Hörs snart igen. puss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: