Båstad - Varberg

2008-12-30 - 17:50:23
Nu har vi rest tillbaka till varberg igen, vi är verkligen på resande fot för det mesta :) Mamma och pappa har åkt till min faster, för där ska dom ha överaskning för farmor och farfar som har 60 årig bröllopsdag på nyårsafton. Tänk, 60 år. Det är ganska bra gjort, det ska jag och chris också lyckas med !

Tänk vad roligt de skulle vara att åka tillbaka i tiden och gå på deras bröllop, se hur dom såg ut och vilka som var där och sånt .. jag skulle vilja leva på farmor och farfars tid, allt verkade så bra då :) man var hemma med barnen, mannen arbetade, barnen lekte mycket ute, inga datorer, inga mobiltelefoner så man jämt var nårbar. guuu va skönt! Ingen jäkla stress över allting!!! Men kude ta de lungt och baka bröd och kakor och laga massa god husmanskost och gå på symöte med vänninorna, och cykla på dans på lördagar, haha (inte åkte man bil då inte!) ... =) hihi. Men visst är det bra med datorer och telefoner också, såklart!

men men, nu tänkte vi snart beställa lite thaimat och kolla på någon bra film i vår ensamhet, kanske en gammal disney vhs :D
Vi äter asiatiskt ganska ofta som ni kanske har lagt märke till :) hihi, det är ju så gott!
Så det passar ju utmärkt med en semester tripp till thailand om sisådär 24 dagar :))

Nu åker mysbrallorna på iallafall! Vi är fortfarande lite snoriga och sådära ..

Tjoooo


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

thai mat låter så gott, vart beställer ni ifrån? Ha det godis löillasörr

2009-01-01 @ 10:40:21
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: