Dagen innan julafton

2008-12-23 - 16:30:48
Dagen har varit bra, har varit runt och shoppat lite här och var med mamma och pappa, vad har jag mer gjort?
Bakat det sista julgodiset, vilket var jordnöts rutor. Sen har jag och mamma varit på blomsterlandet och lite sånt.
I morgon ska jag till mormor och tända ett ljus. Sen åker vi tll Linda m familj och firar jul =)

Ikväll blir det enligt tradition uppesittarkväll med lite julmat och första smakprovet på julskinkan och bingolotto :D
Hoppas C kommer snart, vi saknar honom här!!! Det blir ju ingen riktig uppesittarkväll utan honom ! <3

Nehe gott folk, nu ska jag återgå till julstöket. Eller, kolla på när pappa o mamma fixar rättare sagt=))

tjiho


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: syrran

jippi idag komemr ni:))

2008-12-24 @ 07:37:10


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: