Dagens

2008-12-08 - 20:15:47

dagens låt: If heaven was needing a hero
dagens klädsel: Jeans, svart tröja, vit skjorta.
dagens skor: svarta stövlar
dagens frisyr: Utsläppt
dagens mat: pizza från gårdagen, mos med falikorv.
dagens händelse: Marieberg med mamma
dagens planer: Uptäcksfärd med mammi
dagens vill ha: först en riktigt vit jul, sen sol och bad
dagens saknad: Chris
dagens tråkigaste: vädret

dagens dummaste: vädret
dagens finaste: jaaaaag såklart ;)
dagens köp: lite inredningssaker
dagens godis: inget än sålänge, räknas chai latte?

dagens mående: bra, lite trött och seg
dagens äckligaste: på radion när dom sa att en kille hade käkat findus färdigrätt och hittat en brun 3 cm snigel (troligen har han värmt den i micron tillsammans med maten *uuuuurk*)

dagens sötaste: jaaag, haha.

dagens komplimang: jag sa att mamma gjorde det goodaste moset ever!
dagens lycka: att jag har det så bra!
dagens kärlek: kärlek till allt och alla, idag är jag extra generös ;)
dagens stora bilresa: till jobbet *spänning på hög nivå*
dagens dryck: vådis
dagens span: dog whisperer
dagens telefonsamtal: Emma !

dagens bästa: att mamma har fixat och donat här hemma

dagens känsla: julkänsla



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: