desperate housewives

2008-12-04 - 21:28:37
åh, det är SÅ bra, jag och C bäddade ner ossi soffan och kollade nårra avsnitt förut, igår också.. och i förrgår..och.. :)
jag vill så gärrna berätta vad som händer för er som följer tv:n :P Men de vore ju dumt. då kanske man får sig en smocka!

kollar just nu på ett program där dom lagar sushi, det är jätte fint! färgglatt och härligt, ska nog prova någon gång, har sett ett sushi ställe i stan, east west eller något sånt, undra om de är bra där? .. blir man mätt på dom där små rulltårtorna tro? ser smarrigt ut iaf.

I morgon är det fredag igen, härligt, tänka bygga mig ett pepparkakshus, baka lite lussebullar och mysa runt i mjukisbyxor. På lördag ska vi iofs på avskedsfest, men jag ska köra, och C ska åka till tyskland i några dagar och åker på söndag. Mamma kommer på söndag också =) så jag får väl stada lite så de blir fint, hon lär väl skura runt här endå i dagarna, men men :) ska bli mysigt att ha henne här, hoppas pappi kan komma snart också. men jobba bör man annars dör man.. man blir ju fattig åtminstonde.

hej svej


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sofie

Ja du skulle bara våga säga vad som händer, då åker du på en propp ;) haha!

2008-12-05 @ 14:14:32
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: