Freitag

2008-12-19 - 16:43:06

Hej!

Idag känner jag mig lite varm och lite tung i huvudet på nått vis. Hoppas inte jag blir sjuk nu bara! På morgonen har jag varit på sjukan som vanligt, sen har jag och mamma åkt runt på lite ärenden och sådära, fixat lite saker. Sen har jag hunnit med en vända på stan med jessica och sanna också <3 kul att träffa dom !! Senare åkte jag med sanna till stallet, kul att hälsa på mitt barndomshem ;) bodde ju i stallet förr i världa. Efter stallet blev det en kaffe hos mig, roligt att sanna är hemma och hälsar på :) wiiie!
Ikväll får jag träffa lite andra fina flickor har jag tänkt, ska styra lite utgång, kan bli kul :)

Nu först blir de tacos med mor far jonte robin och miranda, ska bli mysigt.

I morgon kommer älskling hit :D SAKNAR DIIG! Och vet ni vad? Om lite mer än en månad åker jag till thailaaand ! :D Längtarrrrrr!

(undra hur många ggr jag har skrivit "kul" och "roligt" i detta inlägget :P)




Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: