God eftermiddag

2008-12-29 - 17:05:42

Hoppas allt är bra med alla, jag ligger i soffan och kollar på nåt läskigt sjukhusprogram med gunilla, nu bytte vi, nu visar dom hur man öppnar en campagne flaska och häller upp i glaset .. intressant, inte.
Alla fyra är lite halv krassliga med förkylningar och halsont, så idag var jag och c på en shoppingrunda på apoteket. Inhandlade lite snormedel och halstabletter osv. Sen åkte vi en vända på lite kringelikrok vägar och sånt, det är så mysig natur här i skåne, iaf i Båstad. Jag vill bo här ! :)

Jaja, i morgon åker vi till mamma och pappa igen, och firar in det nya året med dem, och min morbror m familj. Roligt ! Jag ska stå för efterrätten är det tänkt, och jag tror att jag ska göra en super god glassmaräng tårta med dajm som jag gjorde när Linda och dom var hos mig i sommras. Den var himla go den. Kan man förbereda dagen innan också, smidigt.

har ni några nyårslöften då? inte jag, får väl bli det gamla vanliga "börja träna" "äta nyttigare" .. ja, ni vet. :)

Hejrå!




Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Lind

MUMS, den var god om jag inte minns fel:)kramis

2008-12-30 @ 09:06:10
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: