Jul = stress.

2008-12-15 - 21:39:16
Jag har verkligen försökt att njuta och ha det mysigt såhär innan jul, handlat nästan alla klappar i god tid osv, men kan endå inte låta bli att känna lite stress nu såhär innan jul ledigheten, allt som ska fixas på jobbet, hemma, att jag åker en dag innan vi stänger, typiskt att dom inte hade någon tid på måndag nästa vecka ist när jag är ledig så jag hade kunnat vara med på avslutningen här på jobbet, och dessutom åkt med C ner ist för tåg! Men men så är det, Och problemet är nog inte att jag har så mycket att göra, utan snarare att jag snurrar till det så man inte får något gjort istället :P
Men det ordnar sig alltid. Dessutom vill jag inte vara borta från lägeheten så länge i streck, funderar på om man kunde klämma in en hemresa mellan jul och nyår... äsch, det ordnar sig.

Ikväll blev det lite julklappsshopping med Cathrin o co. trevligt :) Har aldeles nyss slagit in alla mina julklappar och sådära :)

Nu hörrni, bjuder jag på en bild på the worlds greatest (L) och jag!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda sis

hihih gulligt kort:))

2008-12-16 @ 05:55:50


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: