Juldagarna

2008-12-26 - 19:19:41


Hej!

Ligger i vår säng i båstad och kollar lite bloggar, kollar mest på bilderna snabbt, orkar inte läsa någon faktiskt. har lite blogg torka period just nu.

Hoppas alla har haft en bra jul, min var jätte bra och mysig. Men det är ju inte riktigt samma sak med jul och sånt dära nu som de var när man var liten direkt :) Men de visste vi nog redan. En kort resume av min jul dårå:
Julafton: Firades mestadels hos Linda m familj, vi åt kalkonmiddag, umgicks och hade de sådära kul och stojjigt som de brukar vara när vi samlas, vi öppnade julklappar och barnen lekte och grejade. Men först på förmiddagen tog jag och mamma en promenad till mormors grav och tände ljus, utbytte lite julkramar med tompe, anna och samuel som också var där. Jag och pappa hann med en fika hos farmor och farfar också <3
Chris firade i båstad med sin familj, sedan kom han och hämtade mig på kvällen, min finaste. Och nu så är jag ju som sagt i Båstad och myser med massa mat, fikor, och älsklingens syskon m deras familjer och hundar! Fem hundar har det varit här samanlagt, känns som att gårdshuset är en himla bra byggnad :D Men visst är det roligt att man är en stor familj.

I morgon blir det nog en tripp in till ängelholm och kanske en promenad med vovven.

Nej hörrni, nu orkar jag inte med denna dumburken mera, ska gå ut till sofforna och kolla vad de andra har för sig.
Ha de jätte bra allihopa, ta hand om er där ute!

Förresten!  Vila i frid världens mysigaste hårboll Rocko! :( Du fick ett långt och lyckligt liv och angelica gjorde dig till en underbart snäll och mysig vovve, hoppas du har det bra där du är nu och kan springa efter bollar och pinnar med en stark och frisk kropp igen!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

lilla hårbollen:)

2008-12-27 @ 09:16:27

Postat av: Linda

lilla hårbollen:)

2008-12-27 @ 09:16:28

Postat av: Angie

Du är så go Lina<3!! Tusen kramar pancho

2008-12-27 @ 12:40:30


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: