Julkonsert

2008-12-10 - 20:09:51
Hej bloggen,

sitter i väntans tider, dels väntar jag på C som bör dyka upp närsom och dels på min bulldeg som hållerpå att jäsa :) Bakar bullar med saffran och nutella.

Idag åkte min  mami hem, buhu! Nu är det så fint här, det glänser överallt. Det gör det jämt där mamma befinner sig ;)

Efter jobbet idag tog jag en promenad med scooby, skönt. Har jag förresten berättat att jag hade lilla minivovven rosie här i söndags? Passade henne nästan hela dagen, vi busade och sådär, och somnade i soffan båda två :) myspys. Hon fick följa med och hämta mamma på stationen och mamma blev förälskad i denna lilla varelse (jag med) hehe.

Imorgon kommer nästa lass och hälsar på, vi ska på julkonsert i morgon kväll, Jöback så då kommer alla icke örebroare och sover hos oss som vanligt :)!

Nu TV, sen bulldeg.

 


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: