Konsert

2008-12-12 - 20:44:04
Konserten igår var helt underbart bra ! Vilken sångröst människan har! Han sjöng massor med jullåtar, en svensk version av hallelujah (favvo), en gosspel kör sjöng med i några låtar med mera. Åååh de var sååå bra ! Peter har nu mer två nya fans :) Jag och C!


Idag är det Fredag, och jag har varit till stallet i eftermiddag, red ut i vinterlandet :) och nu ikväll blir det finalen av idol (får man ju bara inte missa). Sen blir det nog film, glass och massor med mys. C har varit bortrest i affärer nästan hela veckan så vi får ta igen lite tid tillsammans i helgen då vi båda är hel-lediga!

Det är så himla mycket snö här ! Har skottat två ggr idag utanför dörren :) det är såå härligt ! Ska ta ett bildbevis i morgon.

Nu IDOL!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

2008-12-12 @ 21:49:13

Postat av: Anonym

men hallå sluta att tala om hur mycket snö som ni har skottat...när jag var där så det enda jag fick skotta var löven .....

2008-12-12 @ 21:51:01

Postat av: Jennie

Jag är så avis :( Min Peter <3 helt underbar!!!!

2008-12-13 @ 23:38:29


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: