Lucia

2008-12-13 - 15:54:09
Heeej!

Har nyss kommit hem, tog en promenad in till stan i morse och sen har jag oh C varit och handlat lite, blir rotfrukter i ugn och fläskfile och sallad ikväll. mmmm! Sen kommer sandra och yuri över och joinar oss med godis och faddergalan kväll :)
Idag kommer sanna hem från spanien, tråkigt att jag inte är där faktiskt,kommer nog bli en toppenkväll ikväll. Men vi får väl hoppas dom klarar sig någorlunda utan miig och att nästa vecka blir toppen då med, för då åker jag hem och kan träffa henne då istället.

Nu är jag riktigt seg och go i kroppen så jag ska lägga mig och läsa min nya tidning jag handlade och äta nåt. im starving over here!

ha en bra lördag, och missa inte faddergalan ikväll!


parklyckevägen aldeles nyss, massa snö! :) 


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda syster

fuskit!!

2008-12-14 @ 18:26:34


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: