mamma o jag

2008-12-09 - 22:42:34

mammi är här hos mig så det bli inte mycket bloggande av :) när jag har jobbat har mamma lagat mat, städat fixat och donat här hemma :) nu är det super mysigt.

idag har jag passat scooby på jobbet, sen åkte han hem och jag åkte från jobbet vid 15, sen har vi farit runt runt och vimmlat med vår lilla räserbil jag o mamma, vi har huggt gran också ;)

Nu kollar vi på en jätte bra film, äter popcorn och dricker glögg, mys.

Nu börjar filmen igen,

   


i morgon åker mamma hem :( trist ! Men C kommer hem  morgon från tyskland så det blir ju bra iallafall :) :) Mitt hjärta!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

ÅÅÅÅÅÅ vad superfiiint!!!!!!!världens snyggaste hem har du min lilla älsklingslillasyster:))puss

2008-12-10 @ 05:37:28


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: