myskväll i stallet

2008-12-05 - 17:46:13
idag har det varit riktigt ruskigt väder! regn/snö blandning av något slag. Ravelli vad blöt och han fick enorma styltor av den blöta snön så jag bestämde mig för att vara inne i stallet och mysa istället. Han fick sitt mjuka fleece täcke på och jag pysslade lite med honom, flätade manen, borstade bort lera från benen, matade med morötter och sådära .. Min jacka blev jätte blöt idag också, och det beror inte på vädret, utan på att R tyckte jag var skitig eller nåt så han slickade hela högra ärmen, axlen och delar av min tröja, och mina händer osv. hehe. låter väl mysigt med lite hästslem, jag tycker det. :) Tooookiga pålle, jag älskar dig!

Nu har jag nyss kommit från stallet, är på kontoret och ska hämta upp C, har nämligen swichat om till sportbh, svarta mjukis och min gula tshirt med cupcakes på. så jag är med andra ord fit for fight för lite badminton !!! Jag tror C känner sig riktigt hotad inför matchen ;)

Jahapp, nu är det äntligen fredag och helgen är framför mig, härligt!

nu ska vi åka .. see ya


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Ja du är verkeligen omtänksam mot både människor och djur..älskar dig för den du är. Kram mammi och pappi

2008-12-05 @ 21:25:03

Postat av: Sis

håller med mammi:)

2008-12-06 @ 07:13:14
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: