Trött sliten och nu glad :)

2008-12-18 - 23:37:47
Sitter i stundens skrivande hos mamma o pappa! Har haft några upptagan dagar och kvällar, både jobb och massa hemmafix nu innan julldigheten o sådär. pjuh. Idag satte jag mig iaf på tåget och andades ut och somnade ganska snabbt, kändes så skönt att veta att man är ledig och kan pusta ut, va tydligen väldigt relaxande då jag somnade, helt slut i både kroppen och knoppen :o)

Dock blev det endel förseningar (SOM VANLIGT), fick bara hoppa av i borås och vänta i 1,5 timmar på tåget till varberg.... Jag kom hem kl 21.20 istället för 19.13 som va den normala iden. Åkte alltså i 6,5 timmar idag .. kul faktiskt, jätte kul. Jag var så jäkla trött o sliten, och kände bara för att komma hem till mamma å pappa och bara ta det lungt och sådär, kolla på TV, käka lite åså, men nej, inte det nej. Jag både grinade och svor jag var så jäkla frbannad alltså, och tttrrrööööttt !!  det är inte första gången sånt händer, inte andra inte tredje och inte fjärde heller... sist jag åkte tillexempel, då fick pappa hämta mig i göteborg för att tåg-jäklarna var försenade osv.. Har åkt tåg nu i 3 år regelbundet och jag tror allvarligt att MINST 50% av ggrna har jag varit försenad..

Grattis SJ för ett uselt 2008. Bättre lycka nästa år...

Chris fixade iaf så jag fick alla pengarna tillbaka, så det blev ju en gratis resa iaf. hade nog hellre betalt iofs och kommit i tid....... ni fattar inte hur sur jag var, min sista lilla livsglädje blåstes ut och jag ville bara lägga mig på backen och dö. haha. uuuusch.

Men nu ska jag inte sura över det, nu är ja ju här och allt är bra igen :) Ska lägga mig i sängen med lappen och kolla på lite tv program som jag håller på att ladda ner.

Nej, nu blir det sängen och lite snicksnack med chris. gonatt från en härjad Lina. (tack älskling för allt du gjorde förut, du är bäst)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Sofie

Kul att du är hemma!! :) Då följer du väl med ut ikväll?

2008-12-19 @ 13:31:21
URL: http://lillasoffi.blogg.se/

Postat av: Sofie

Kul att du är hemma!! :) Då följer du väl med ut ikväll?

2008-12-19 @ 13:31:33
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: