lördag !

2008-12-20 - 11:45:07
Hej hopp!

Härligt att vakna upp såhär på lördagsmorgonen :) Blev frukost med mamma och pappa och nu sitter jag här, dagens planer är att kolla upp massa julgodis som jag ska baka och handla ingredientser till det, hänga lite hos syrran, slå in julklappar .. sen får jag väl se vart dagen tar mig :) Älskling kommer senare också!

Blev utgång igår i varbergs stad. Det var det torraste jag varit med om på länge. Trots att det var jätte längesedan jag var ute här så var det så tråkigt! Usch, aldrig mera. Inget för mig, jag har roligare saker för mig på helgerna, tack. Förfesten var ju okej med vännerna och sånt, det är det som jag tycker är roligt. Resten klarar jag mig utan.

Nej nu ska jag avsluta min lilla klagomur, och återgå till mitt receptletende, det blir julgodis från Leila såklart :D Tror jag ska göra ginger cookies, nougatcrisp, knäck med vanilj och limesmak och jordnötsrutor! :)

Nu ska jag rota lite i skafferiet och kolla vad som behöver köpas!

tjoflöjt


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: