a piece of cake

2008-07-08 - 23:08:57

Smultronmuffins, chokladpavlova, fläderblomssaft, lavendeldrömmar, rocky road, chocolate cupcakes, rabarber- och ingefärsmarmelad, rabarbersaft och saffransscones, citronpaj med hallonmaräng .. listan kan göras lång!

Har nämligen som ni kanske förstår hämtat ut ett paket som kom till mig idag, en kokbok av Leila Linholm, såklart ;)



Har suttit i soffan med filt och kvällsmat och kollat igenom nya boken och kollat på so you think you can dance. när jag kom hem från stallet förut stog C och lagade matlådor. han va så söt :)visste inte riktigt hur man skar en purjolök, och va lite osäker på hur man skulle koka ris. haha ! Men smakade på skyn och det smakade suuupergott! Min lilla mästerkock :)

Ni måste prova det receptet! Ska lägga in det här snart nångång. Hittade det på arla.se dom har massa roliga och enkla recept.

nej hörrni, nu ska jag fortsätta kolla på tv en stund. vi hörs i mörrn!



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: