Blandat ifrån helgen

2008-07-28 - 23:41:34
Nu har jag nyss slagit mig ner i soffan tillsammans med den finaste, vi kollar på SATC .. har varit i stallet, tvättat, lagat mat, hämtat chris från golfen och duschat! Inte så illa pinkat ;)

kajsa i poolenkevin o mirandapappa patric kajsa jonteemma och sanna på beer n barsolstrålen linn :)mitt käk på beer n barsoffi o jessinatten är ung på kåsaemma o emma på strandenfinaste sofie på strandenemma o emma o linnhaha :D hetaste kortetden mindre seriösa och den seriösa kusinenfinaste flickorna på strandpromenadensen packade vi bilen full och åkte hem igen


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

msysiga bilder:)

2008-08-02 @ 06:54:25


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: