Efterfest med Uggla

2008-07-21 - 13:50:03

 Måndag igen då. Och ingen semester i sikte. Inte förrens om två veckor. DÅ! Ska jag ha ledigt och njuta!!


Inte nog med att det är måndag, jag har massa punkter i blocket också som ska avklaras..På en måndag också. Typiskt.

Jag har nämligen ett block där jag skriver upp mina arbetsuppgifter och saker jag ska göra så att jag inte glömmer (annars glömmer jag garanterat), sen så gör jag en bock efter varje sak när jag gjort klart den.. ibland är det så många saker som inte har nån bock, det känns så jobbigt så jag brukar skriva upp saker jag redan gjort så att det ska bli lite mer bockar :P Då ser det ut som att jag inte har så mkt kvar att göra. Hehe.


Visste ni att nåra vänner till mig efterfestade med Magnus uggla i fredags natt? han var tydligen i Varberg och spelade. De verkade bli riktigt tajta, hade fått sms nu i dagrna om gratis biljetter till spelningen i Halmstad. Haha, rätt komiskt.

Det är annat än en skitig aufograf det! Haha! Harregud!


Igårkväll när vi efter några långa och regniga timmar i bilen från Norge äntligen kom hem till vårat ljuvliga hem, så va vi så sjukt hungriga! Vi duschade slängde på oss mjukisar och beställde hämtpizza och kollade på film i soffan. Riktigt gott. 10 000 år före kristus hette filmen, den var väl sådär. Lite B faktiskt om jag får säga vad jag tycker.


Ikväll blir jag nog ensam i några dagar :/ C åker till Ängelholm och jobbar. Jag har aldrig sovit själv förut.. hjälp. Aja de ska väl gå bra. Spöken är snälla de vill inget illa får jag intala mig själv ;)

Jag minns när jag skulle sova hos min syster för några år sen, det var bara jag och hon och barnen hemma, alla hade gått och lagt sig, helt plötsligt rasslade det till i skjutdörren som jag hade i det rummet jag sov, presic som att någon försökte ta sig in. Jag flög upp i sängen i bara trosor och sprang in till linda och slängde mig i hennes säng. Hahaha. Det visade sig vara tvärdrag.

Eller när jag och jessica passade lindas lägenhet, vi hade gått och lagt oss och låg och pratade, sen börjde det ringa i jessicas mobil som låg i hallen, hon sprang upp och skulle svara, men missade samtalet, de mystiska var att det inte stog något missat samtal i mobilen. Vi blev skrajja! Fy sjutton va mesig man är ibland :D

En annan gång så var jag hos carro när hon bodde i en liten lägenhet här i varberg. Det kändes som att någon kikade in genom fönstrena hela tiden, så vi låste in oss på toa. Och så skrev vi på speglen ett meddelande om någon skulle hitta oss mördade eller något, "iaktagna den 7/12-2006" hahaha.
Har hundra liknande historier, men vi slutar nog där för säkerhetsskull :)


Nu har jag en halv kalsone från igår i magen så nu ska jag forstätta bocka av min lista ;)

Hej hej!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hahahaha:)

2008-07-21 @ 19:51:06
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: