en eftermiddag i stallet

2008-07-09 - 20:08:41

vid tre åkte jag och scooby till stallet, han tyckte det var spännande och lite läskigt att gå in i stallet ;) Sen skulle vi hälsa på hästarna, haha! Igentligen hade jag inte tänkt att ta in honom i hagen, kan ju hända en olycka. Men vi gick iaf in och hälsade på Ravelli, sen kom ett av fölen och dom ville leka! Fölet och scooby blev helt tokiga och sprang runt och jag sprang mot utgången med scooby släpandes efter och en häst som jagade oss och ville leka :P
Scooby fick hälsa på hästarna utanför staketet sen tack. haha.

Sen gick vi en promenad i skogen och scooby hade långlina så han kunde springa som han ville i princip, han va så glad så :) sötisen.

Nu är vi hemma och trötta .. S sover nedanför mina fötter, han följer efter mig som en svans var jag än går. lite frustrerande emellanåt, hehe. Sjas!

Happ, lägger in lite bilder på det lilla äventyret. Nu kommer snart C hem från golfen så ska vi äta lite.

spännande !


heeeeej kompis!


weeeey jag gillar läget


Varm o trött efter allt stoj!


Nypa


Hela gänget


Vi hörs snart igen alla mina läsare (= min syster) haha.




Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

men vilka söta pollisar:))

2008-07-14 @ 08:50:02
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: