finally!

2008-07-06 - 18:07:56

Hej !

Idag har vi äntligen fått upp allt det sista i hallen, vilket betyder att vi slipper hänga upp jackor och väskor på dörrar och i trappen ;) Ni ska få se såklart. lägger in bilder här nedanför.
Annars så har det arit en lugn och skön söndag .. vi har åkt runt på lite ärenden och sådär, och kollat på film och monterat upp hallmöblerna och ätit mc donalds.

åh jag läste lite om utflykter man kan göra i hua hin osv, och då kan man åka på utflykt med en båt längst med en flod, sen rider man på elefant i djunglen och så åker man tåg på "dödens järnväg" en jätte slingrig järnväg vid bergets sluttningar typ. Gosh! Sen sover man över på "det flytande hotellet". Ett hotell som ligger i vattnet :) Nästa dag rider man elefant igen och ite annat, minns inte exakt men de verkade hur coolt som helst!
Och så finns det massor med fiskeresturanger som ligger precisintill havet med färsk fisk och skaldjur mm :)
Nattmarknad är det varje kväll och flytande marknad då de sitter i sina båtar och säljer varor, vet inte riktigt om man simmar runt och shoppar eller hur de går till men jag antar att man åker båt, annars kommer jag sjunka till botten likt en sten.
Nog om detta, ni lär ju få höra tillräckligt ;) NU kommer bilderna!



Här står jag i garaget och tar kort in i lilla hallen och ut mot stora hallen :)


ny lampa i lilla hallen, tråkig bild. men men :)



Vi hörs snart igen, nu äre filmtajm!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Emma

Guuud vad fint det blev. Hoppas allt är prima :) Puss Kusin.

2008-07-06 @ 22:17:43
URL: http://missbjorklund.blogg.se/

Postat av: Linda

supersnyggt, vad spännande det låter med elefantridningen osv:) Hua Hin ska vara helt fantastiskt, Thailändarna brukar själva åka dit på semester, kraam

2008-07-07 @ 06:12:30
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: