födelsedag och avsked

2008-07-23 - 22:00:34
Hej bloggen! Idag har jag jobbat, förvånade? :)

Slutade dock tidigt så jag for till stan och gjorde några ärenden, handlade födelsedagspresent till Miranda och en avskedspresent till Sanna som som båda ska få på lördag.
Sen åkte jag hem, satte på mig mjukis och tog en kvällspromenad, helt underbart sommarväder här idag!! Luktade grillat och handdukar hängde på tork vid husen,sommrigt :)

jag är sugen på nåt! lösgodis hade inte suttit fel. mums, eller lite ben&jerry glass kanske? marängswish!!! slurp. Nej ska nog försöka hålla mig för i morgon är det pannkakor till lunch ju :) med grädde och sylt! MMMMM!!!

Sen i morgon blir det stallet efter jobbet, sen kommer C hem på kvällen ! Äntligen :):)

nu ska jag gå och rota i skafferiet, sen börjar runway project!

Kram kram

(fattar inte hur man kan vara så jäkla dum..du hade allt man kan önska sig, som många bara drömmer om. men nu har du förhoppningsvis inget.. helt otroligt .. du sjönk till botten i mina ögon. stackars mina älskade P K och K. tänker på er.)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Emma

Hej. har du bytt nummer? /Kusin.

2008-07-24 @ 14:52:31


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: