Gillar du festivaler?

2008-07-07 - 23:26:57
alltså, man hör många som tycker at årets höjdpunkt är roskilde, eller att sommarens semester blir hultsfred.
Okej, det är många bra band och man träffar människor från alla hörn. Men! Hur kul kan det vara att bo i en svinstia? i lera och bland snuskiga dregg? Utan att kunna duscha ordentligt?

Jag har aldrig varit på en festival och jag säger inte att det inte är kul, men jag kan verkligen inte tänka mig att ja skulle trivas bland all skit o snusk. Vad är det som är så roligt ? Jag undrar för att jag inte vet och inte förstår riktigt. Det är väl själva festen som e rolig skulle jag väl tro .. Varför jag skrev om detta var att jag hörde på radion att man hade beslagtagit 2-300 ecstasy tabletter och tagit emot massa våldtäkts anmälningar från roskilde. eller vart det nu var. Fast det är ju inte festivalernas fel, dem vill ju inte ha knarket dit, de är ju dem som åker dit som gör det och dom gör det nog annars också..hm.

Nej jag lämnar skiten åt er andra :) jag stannar hemma, är för fin för det helt enkelt, tror jag iaf. :) Får man va de?



mys i roskilde

det var kvällens surr från mig.. ska strax sova tror jag.

Go natt, sov sött


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

jag har varit på Hultsfred en gång, fy fan vad svinigt allt var och det stank, men med lite bärs i kroppen och go musik glömde man bort det:)

2008-07-08 @ 06:27:32
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/

Postat av: Anonym

Alla festivaler har tillgång till riktiga duschar

2008-07-08 @ 16:40:32


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: