Grillkväll med pau o abbe

2008-07-30 - 17:29:34
Hej bloggen!

Nu har jag kommit hem efter att ha ränt runt lite hitan och ditan!

Pau och abbe är i sverige och hälsar på, pau ringde mig förut och sa att de hade fått barnvakt ikväll och undrade om vi skulle gå ut och käka och sen gå på bio! :) Kul!
Men de blir grillning hos oss, och sen bio tror jag. var på affärn nyss och handlade fläskfile och beasås och tzatziki mm.. sen tänkte vi grilla banan med nougatchoklad i, med glass och färska hallon  till efterrätt. yummie!
Nu ska jag vika in tvätten och sådära innan de kommer tänkte jag, och ringa mamma.

Hoppas ni haft en bra dag, tjyss!


köpte "mini happy plants" idag på plantagen, gele som man sätter i jorden när man reser bort, så vattnas det när det behövs. det åkte med en rosa vattenkanna också :)


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: