hej

2008-07-01 - 22:32:37
  1. jobb
  2. stall
  3. hem till tv:n

Så har min dag sett ut,en vanlig vardag kan man säga. jag har lärt mig att uppskatta vardagen mer. Tänk vad man saknar de gamla vanliga rutinerna om man är sjuk eller om man är arbetslös eller om det händer något hemskt som förändrar livet. Då saknar man den gamla vanliga vardagen, inte sant? :)

Finns mycke man kan göra för att få vardagen lite roligare :)

Jag har faktiskt inte så mkt mer att skriva här idag,och inga roliga bilder har jag heller är jag rädd. Eller jag ska se va jag kan damma fram för något..

Vi ses då! Puss

jag och min kärlek



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

fasen vad ni var gulliga då:))

2008-07-03 @ 20:59:37
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: