Helgen i Båstad med mera

2008-07-14 - 22:25:13
Hej bloggen!

Tänkte berätta lite om helgen i Båstad, den var aldeles perfekt, som vanligt :) Vi åkte ner i Fredags och var framme ganska sent, på lördagen åt vi lite frukost tillsammans, sen så gick vi ut med de små pluttarna Gucci och Jake, som vi passade medans F och L med familj var över till köpenhamn över dagen. För er som inte riktigt hänger med så är det Chris brors hundar, två små chihuahuor. Jaja, sen så åkte jag chris anna och daniel in till båstad (tennisveckan), vi gick runt och kollade på folk och tog varsin mjukglass i hamnen. mysigt.
Sen åkte vi hem och så firade vi Chris och hans pappa med lite paket, jag och chris fick en superfin grill :D  wiii!
Sen så var vi ute med småpluttarna någon vända till, åt lite, fikade lite, slappade lite ..
På söndagen var det dax att åka hem, och med oss tog vi chris mamma, hon är här nu och bor hos oss i veckan!

Jahapp, nu är det ny vecka och nya tag igen. ikväll har vi varit över hos C och M och myst med lilla emilia, hon fick två söta pyjamasar av oss :) Hon har sovit i min famn stor del av kvällen, mysigt!! Man blir ju själv sugen på att ha en liten gosig bebis ;)

Idag har jag varit trött och seg, som alltid på måndagar. Nu ska jag slappa en stund framför tv:n och strax gå och sova.

Hörs i morgon, kommer kanske lite bilder från helgen då!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

då kanske man kan få bli moster snart då:))))

2008-07-15 @ 11:59:49
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/

Postat av: Jonna

forfarande Diesel eller Lewis :) den som rubbar Hansson är klok.. Haha

2008-07-15 @ 15:09:26
URL: http://jth.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: