Helgen

2008-07-28 - 11:02:31
Helgen i varberg var alldeles utmärkt! Vi kom fram i Fredagskväll, pratade lite med ma och pa, kollade tv och gick och la oss.

I lördags stog det mycket på schemat, skjutsade mamma till jobbet på morgonen, sedan åkte jag och handlade lite,
ja pappa och chris passade kevin och kajsa i några timmar på dagen, de hade med sig sin lilla pool och badade i :) jag satt breve och solade, det var varmt! Tur att Kevin sprutade på mig med vattenspistolen :D hihi. Sedan åkte jag och hämtade mamma på jobbet, sen vare dusch och göra sig iordning för att fara vidare till Linda, för Mirrebirre fyllde 2 hela år :) Världens goaste och sötaste lilla tjej!! Vi åt tårta, barnen lekte och allt var så bra!

Sen var det dax att åka vidare, chris skjutsade mig sanna och jessi till stan för att möta upp de andra tjejerna, vi hade bokat bord på beer n bar för att ha avskedsmiddag för Sanna som åker till Marbella snart och stannar i tre år! Det var supergott käk, till efterrätt tog vi varsin drink och begav oss sedan till kåsa, där det var beachparty på stranden. Det var så himla mysigt. vi satt i sandstranden, det var varmt i luften och allt var så bra, sommar sommar sommar!!!

På söndagen var vi tvugna att åka från vbg ganska tidigt, hade hand om hästarna igår kväll nämligen.
Hela bilen var KNÖKFULL med grejer! Utförsäljning på mammas affär och jag har köpt och fått massa superfina saker :) ska ta kort på lite och läggga ut vid något tillfälle. Kommer även bilder från helgen ikväll.

Nu är min fikarast slut!
Vi hörs ikväll. Puss

(P.S sista veckan nu, sen semester)


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: