Kvällsmat

2008-07-29 - 20:18:58

Nu är det marinerade kycklingklubbor i ugnen som väntar på att få bli uppätna :) Till det blir det en gräddsås, sallad och kokt brockoli. Och ris, de får jag inte glömma.

chris är ute och sätter upp vår nya brevis, jätte bra eftersom vi är bortresta endel, i den får det plats brev för ett helt år tror jag :D

Har gjort hemmagjord glass med som står i frysen, med färska hallon och krossad mörk choklad i, slängde ner ett par smultron med som jag hittade i mitt lilla land :) smarrigt!

mycket fett, men inget socker ;) Visst älskling?

hej svej.

smultron C och vår nya brevlåda



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: emma

Mumma, det lät gott vill jag lova. Slurp :)

2008-07-29 @ 20:31:29
URL: http://missbjorklund.blogg.se/

Postat av: Linda

mmmmmmm, ååååååå vilken snygg brevlåda:))

ja jag kollade bloggen, gud vad löjligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-30 @ 05:51:43
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: