långpromenad i skogen

2008-07-09 - 13:58:46
idag passar jag lilla scooby som ni vet, cathrin och marcus är på BB, i förmiddags satte dom igång henne! spännande !!! :)

efter jobbet tar jag med mig scooby till stallet och tar en långpromenad i skogen tänkte jag. oroar mig bara för fästingar. vägrar ta bort dom små äcklen. *rys* men de oooordnar la sig på nåt vis.

var och köpte två smarriga tårtor förut, en jorgubbstårta och en chokladtårta. slurp. chefen är här idag nämligen så då blire fika! (och promenaden senare är välbehövlig)  när jag stog och köpte tårtorna kom en tjej inrusandes helt nyvaken och yr , det visade sig att hon skulle hämta massa frallor som hon beställt till kl 7.00 den morgonen, när hon kom dit var klockan 9.45 :P haha Sen sa hon att hon skulle ha frallor tills på fredag också, sen efter en stund kom hon inspringandes fortfarande helt virrig och sa att hon skulle ha dom till torsdag istället, sen försvann hon och personalen såg ut som frågetecken. sen skrattade dom :)

nu är min lunch kaputt.

hörs ikväll, kommer troligtvis lite bilder då med !


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: