LCHF

2008-07-17 - 21:44:49
gokväll kära läsare.

Idag blidde det blåbärstårta på jobbet för att fira chris :) både marcus och fredrik undrade dock varför vi hade tårta idag, nåt speciellt vi firar eller?. hehe, er bror fyller år bara, men annars är de inget speciellt, typ ;) haha

Jahapp, sen åkte vi hem och hade premiär för våran nya grill :) Vi grillade en stor saftig köttbit med massa sallad till, och beasås o lite potatissallad. mömma. Sen tänkte vi grilla annanas och persika till efterrätt, men grillen hade visst hunnit svalna så vi stekte på dem i stekpannan istället, tillsammans med lite hallonsorbe.supergott.

Han fick förresten ett par skor i födelsedagspresent av mig! han gillade dem :)

Vi diskuterade lite kring en sak förut, jag har nämligen kollat in en kosthållning som jag tycker verkar ganska vettig, nämligen Low Carb High Fat. Men orka igetligen. fast de verkar ganska bra. Liksom ingen bantning utan bara en bra kosthållning sm man mår bra av. Banta är nog de dummaste man kan göra, man går till 99 procent upp allt och lite till igen.. dessutom skulle jag aldrig få för mig att göra det, behöver nog inte det faktiskt..aja, vad tycker ni?
http://www.kostdoktorn.se/?page_id=144

Christopher hatar när jag pratar om sådant, haha. man han vägrar ju lyssnaordentligt! Han sa förut att han ska börja på en ny metod som hette "hig carb, no shit"  hahaha.

Nu ska vi kolla film, tror jag.

Sa jag föresten att vi åker till Norge i morgon? Hälsar på ett parkompisar över helgen. kul!


Natti.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

opps jag glömde med chris fölsedag:))hälsa han grattis i efterskott:)kram

2008-07-20 @ 17:14:25
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: