Min pedantiska gen har varit i farten

2008-07-10 - 20:31:14
go kväll kära blogg. idag har det varit en halvbra dag, har kännt mig allmänt trött och tung i huvudet och skitig! hihi. väl hemma från jobbet bestämde jag mig för att inte åka till stallet idag, orkar helt enkelt inte.

Istället har jag damsugit och våttorkat golven här hemma, och städat toan med klorin :) så gott.
Men harre jesus vad mkt hår det var överallt! Efter bara en natt här kan man tro att Scooby har tappat all sin päls innan han gick häifrån!! Gosh! Nu är det rent igen här hemma, tvättar också förresten :) Tror att mina skaffa-vovve-tankar får vänta några år tills vi bor i hus så att hunden kan bo ute i en hundgård, haha. nejdå, så mysigt så med alla dessa pälsbollar.

I morgon åker vi till Skåne, närmare bestämt Båstad för att fira svärfar och även chris tror jag. Kul!! Ser fram emot helgen, tar nog en ride förbi ma o pa på söndagen.

Idag var jag förresten och lämnade bilen till cathrine, och så fick jag hälsa på lilla Emilia, som hon ska heta :) hon var som ett litet litet knyte. aw.

Nu ska jag kolla klart på superskinny VS supersize, sen ska jag ta en dusch.

hej då finaste ni.


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: