natti natti

2008-07-21 - 22:35:38
nu ligger jag i den stooooora sängen, och C lyser med sin frånvaro. Det är verkligen så himla tråkigt utan honom! pust.. Har tvn på där ute, blir så tyst annars ju. Nu ska jag läsa min tidning jag köpte idag tänkte jag, den här nya "chic" ni vet. Får väl se om den är något att ha.

Har ni insett hur det börjar bli mörkare och mörkare om kvällarna nu? Snälla INTE ÄN! kan vi inte få ha de ljusa kvällarna kvar några månader till!!? Jag har knappt hunnit känna av sommaren ens. Den slank förbi när jag inte såg.
Men än ska vi inte ge upp, sommaren brukar ju faktiskt komma i augusti-september nu för tiden, kanske kommer lite lagom till min semester? :)
Fast jag försöker att se fram emot hösten också, med värmeljus, the, kläder, filmkvällar, såpor, regn, grått, utterkläder i hela hallen, den bleka hyn, det feta och trista håret, iskalla och blåsiga promenader.. haha oj nu gick det utför..

Nåväl, har bestämt mig för att inte köpa ett enda klädesplagg förens höstmodet drar igång ordentligt. så jag har ju något att se fram emot. I fredags sa J på jobbet att jag måste ha örebros största garderob eftersom jag alltid har nya kläder på mig. på ett sätt blev jag glad, men på ett annat inte. Jag vill inte bekräfta mig genom att shoppa och ha snygga kläder och saker igentligen. jag vill inte ses som en sån som alltid har nya kläder, lyser lite osäkerhet på nå vis, att man inte är nöjd med den man är och hur man lever, att något fattas typ. Jag är nog lite osäker kanske. Fast jag har inte shoppat så sjkt mkt faktiskt, mycket kläder har jag, men de finns dem som har tusen ggr mer.
Nej ! Jag vill inte dränka mitt eget jag med en stor klädhög.

Gud va jag surrar såhär på kvällskvisten, är nog trött.

Nej ni, nu ska jag läsa min tidning och sen sova för hoppningsvis, först prata med C.
NATTI!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: ninni

Laaajna om du tycker att du har för mycket kläder kan du ju alltid skänka lite till din fattiga storasyster:)) kraaam

2008-07-22 @ 11:07:58
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/

Postat av: ninni

mm en lite nuttis:)

2008-07-22 @ 12:12:16
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: